Mijn eerste workshop

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik mijn eerste workshop gegeven. De workshop was bedoeld voor mensen die het gewoon leuk vonden om een middagje kaarten te maken. Ik heb vooral gebruik gemaakt van mijn nieuwe Stampin' Up! producten, maar ook van materialen die ik al had. Op die middag heb ik in één keer al mijn stempelinkt verkocht, zodat ik zelf nieuwe inkt van Stampin' Up! kan aanschaffen.
Ik wil ook wat van mijn ponsen en stempels op Marktplaats gaan zetten, zodat ik kan investeren in Stampin' Up! materialen.









Het resultaat mag er zeker wezen!

Binnenkort hoop ik een workshop te kunnen geven aan mensen die geïnteresseerd zijn in de dingen van Stampin' Up! Ik zou het leuk vinden om met een groepje mensen te gaan werken met de Hip hip hooray kit (los € 24,95). De kosten voor de workshop zullen € 27,50 bedragen, daarbij krijg je dus je eigen Hip hip hooray kit en kan je daarnaast gebruik maken van mijn andere Stampin' Up! materialen. Een kopje koffie/thee en wat lekkers krijg je er natuurlijk ook bij!














De Hip Hip Hooray kit bevat alles (behalve een schaar) om wel 20 verschillende kaarten te maken! Dat is nog geen € 1,25 per zelfgemaakte kaart (incl. envelop)!!!
De kit bevat de volgende materialen:
- 20 dubbele kaarten in 2 designs (kraft)
- 20 enveloppen (kraft)
- 3 stempels (thanks, hip hip hooray en just for you)
- Een clearblock om mee te stempelen
- Een basic gray mini stempelkussen
- 5 vellen met zelfklevende embellishments
- Stampin' dimensionals (3-D plakband)
- Wit twine (touw)
- Paperclips
- Een volledige instructie om de kaarten te maken (in kleur), maar natuurlijk mag je ook zelf creatief zijn!

Als je het leuk vindt om creatief bezig te zijn, maar het soms moeilijk vindt om ideeën uit te werken, of je bent juist de creatieve persoon die makkelijk uit de voeten kan met verschillende materialen, dan is deze kit perfect voor jou om mee te werken! Het maakt dus echt niet uit of je ervaring hebt of niet.
De stempels, het clearblockje en het kleine stempelkussen kan je natuurlijk daarna ook nog gewoon gebruiken op al je andere creaties!

Lijkt het je leuk om samen met mij en een aantal andere enthousiaste stempelaars een middag/avond aan de slag te gaan, laat het me dan weten! Ik bestel je Hip Hip Hooray kit voor je, zodat deze op tijd binnen is voor de workshop.
Heb je interesse in de kit, maar geen zin in een workshop? Ook geen probleem, dan kost de kit gewoon € 24,95!

Wie weet tot ziens! Fijn weekend!

Groetjes Ingrid

Reacties

  1. Ziet er heel erg leuk uit Ingrid!! En hele leuke resultaten! Succes met de volgende ;-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zo goed is gegaan! Ik vind trouwens die opgestapelde kopjes met al dat lekkers een heel leuk idee!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Priskilla,

      Mijn moeder maakt die etagères, die is nog veel creatiever dan ik! Haha...

      Groetjes Ingrid

      Verwijderen

Een reactie posten