Moederdag

Hoi allemaal,

Nadat ik mijn cadeaus (zelfgemaakt door de kids) heb uitgepakt en we heerlijk bij mijn schoonouders hebben gegeten, is het tijd voor een kaartje, of eigenlijk twee kaarten. Ik heb twee dezelfde kaarten gemaakt voor onze moeders, allebei in een andere kleurstelling. De Strawberry Slush (roze) versie voor mijn moeder en de So Saffron (geel) versie voor de moeder van mijn man. Ondertussen hebben ze de kaarten beide mogen ontvangen dus kan ik ze met een gerust hart op mijn blog plaatsen ;).

Ik heb de kaarten gemaakt met de Scalloped Tagtopper Punch. Ik heb het idee/ de manier van werken opgedaan bij Jacqueline maar toch ook weer mijn  eigen versie van gemaakt.

Ik heb de basiskaart uitgesneden en geponst met de tagtopper. De Strawberry Slush versie is met Crumb Cake en Whisper White gecombineerd. De So Saffron versie is met Baked Brown Sugar en ook Whisper White gecombineerd.
Ik heb met de Gorgeous Grunge stempelset gestempeld als achtergrond (Pink Pirouette en Crumb Cake op de Strawberry kaart en Crushed Curry en Crumb Cake op de So Saffron kaart).
De bloemen zijn de Petite Petals en heb ik in de bijpassende kleuren gestempeld en geponst. Het label op de kaart heb ik uitgeponst met de Artisan Label Punch en gemat met een Dimensional op dezelfde kleur cardstock als de basiskaart. De randen van het label zijn geinkt met behulp van de Sponge Daubers, ik ben er helemaal weg van! Geweldig hulpmiddel om leuke randjes te maken.

De tekststempel heb ik ingekleurd met de Stampin' Write Markers, zodat ik eerst het woord: "just" kon stempelen en later "for you" eronder. De tekststempel komt uit de Hip Hip Hooray Kit (een kit waarmee je 20 kaarten kan maken en dan ook nog wat dingetjes over houdt om ergens anders op te gebruiken).

Uiteindelijk alle lagen cardstock op elkaar geplakt en met een Baked Brown Sugar lint de twee "tags" aan elkaar geknoopt. Op de ene kaart alles afgewerkt met Jewels en op de andere met Pearls.
De uiteindelijke kaart is 10x15, dus een mooi formaat voor in een standaard envelop. Ik had de enveloppen deze keer "gepimpt" met de stempels van de Petite Petals.





























Ik vind ze wel leuk geworden! Welke is jullie favoriet?

Ik heb trouwens ook vandaag 2 mensen blij gemaakt met een gratis catalogus omdat ze mijn Facebook pagina hebben geliked (ik had onder 31 Likers, 2 catalogi verloot, ze hebben hem vandaag al thuis afgeleverd gekregen!).

Hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie opgedaan!

Binnenkort plan ik een workshop waarmee je kennis kan maken met de Scalloped Tagtopper Punch, we gaan dan een soortgelijke kaart maken, houdt mijn blog, nieuwsbrief of Facebookpagina in de gaten!

Groetjes Ingrid


Reacties

  1. Leuke kaarten! Vind ze allebei even mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga voor de gele, leuk gedaan hoor!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joyce, mijn favoriet was de roze!!haha,maar ik hou zelf niet zo van geel...

      Verwijderen

Een reactie posten