Something for baby

 Hallo allemaal,

Vandaag 2 dezelfde kaarten, maar door de kleuren toch heel anders. We hebben een aantal zwangeren in onze omgeving en zij ontvingen afgelopen week deze kaart. Ik heb lang gewacht met het bestellen van de stempelset: "Something for baby", ik wist niet zo goed wat ik ermee moest...Maar toch bleef hij leuk en na een flink aantal voorbeelden te hebben gezien online, ben ik toch overstag gegaan!
en ik vind hem nu al super leuk.
Je kunt deze set als bundle bestellen, met de framelits erbij, maar omdat ik (nog geen) Big Shot heb, heb ik de wandelwagen (en het hartje) gewoon uitgeknipt.





















De basis is bij beide kaarten Crumb Cake, in deze kleur zijn ook beide wandelwagens gestempeld. De tekst (uit de set Zoo Babies) in Memento Tuxedo Black, en het hartje in Real Red.
De gele kaart is de kleur: So Saffron
Groen is: Wild Wasabi
Het dessinpapier komt uit het Subtles Designer Series Paper Stack, met daarbij de bijpassende kleuren cardstock in een strookje eroverheen. Het touw komt uit privébezit.
De Boho Blossoms Punch pont in één keer 3 bloemen uit, super leuk en makkelijk dus ;), nu in de kleuren Wild Wasabi en Crumb Cake geponst.

!! Even een tip om de bloemen zo leuk van het papier los te laten komen. Ik leg de bloemen op een Piercing Mat en gebruik de achterkant van de Piercing Tool en druk in het midden van de bloem. Zo komen de bloemen los van de achtergrond, een parel in het midden en opplakken !!

Verder heb ik voor de afwerking ook de wandelwagen op de envelop gestempeld.





















Fijn weekend allemaal!

Groetjes Ingrid

Gebruikte materialen:








Reacties

  1. Wat een leuke kaartjes, mooie neutrale kleur voor deze zwanger-kaartjes, dat vind ik toch altijd wel lastig. En leuk detail dat hartje! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten