Inloopdag 11 januari i.v.m. nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration!!

Volgende besteldatum 6 januari 2015!

Hoi allemaal,

Wat een feest, wat een feest! Eindelijk ga ik jullie wat leuke spulletjes laten zien uit de nieuwe voorjaarscatalogus. En jullie zien wat ik heb gemaakt met een set die je GRATIS kan krijgen vanaf 6 januari. Dan begint namelijk de Sale-a-Bration. Lees onderaan het berich meer over mijn inloopdag!

Yes, er komt weer een Nederlandse set! Speciaal voor iedereen die vaak een cadeaubon of geld cadeau geeft! De set heet K.J.E.G. kijk maar eens op onderstaande foto wat dat betekent! Natuurlijk staan er nog veel meer leuke teksten op de set. Ik heb de nieuwe voorjaarscatalogus besteld, zodra ik deze in huis heb, verstuur ik hem naar mijn klanten! Wil je er ook één ontvangen en ben je nog geen klant? Stuur me even een berichtje en ik stuur de catalogus (tegen verzendkosten) op!





























Verder heb ik op deze kaart gebruik gemaakt van een nieuwe paperstack (lijkt net een foto toch?). Crumb Cake en Early Espresso cardstock en een Pear Pizzazz lint.

Op de volgende kaart zie je een mooie afdruk van een lotusbloem, deze stempelset kun je gratis krijgen vanaf 6 januari. Bij elke €60 euro die je dan namelijk besteedt, mag je één artikel uit een speciale Sale-a-Bration folder kiezen (bij € 120 kies je 2 producten etc.!!). De komende weken zal ik jullie lekker gaan maken met de nieuwste producten, wat een een prachtige dingen toch weer...Gelukkig stonden er ook een aantal dingen in die ik niet zo mooi vond ;)).
De lotus is gestempeld in Blackberry Bliss en de details met wit, dat zorgt ervoor dat het wit, lichtpaars wordt en zo een mooi detail laat zien.








Op zondag 11 januari houd ik een inloopdag bij mij thuis! Je mag producten uitproberen uit de (seizoens) catalogus en van de Sale-a-Bration! Een leuke Make & Take en kans op prijzen. Dit kost helemaal niets en is geheel vrijblijvend! Van 10.30 tot 15.30 ben je van harte welkom.Onder het genot van een hapje en drankje kun je rustig door de catalogus kijken en een wensenlijstje maken ;)
Wil je weten waar ik woon? Stuur me even een berichtje. En wie weet tot dan!

Groetjes Ingrid

Reacties