Hallo allemaal!

Het nieuwe challengeblog van "Team Utopia" is gisteren van start gegaan, doe je ook mee? Deze keer maak je kans op een prachtig papierpakket.

Vandaag een paar bedankkaartjes voor jullie. Als je een bestelling bij me plaatst krijg je altijd een kleinigheidje als bedankje, soms wat lekkers, soms een inspiratiekaart.
Daarnaast spaar je voor gratis producten (actie vanuit ingridcardsandmore, NIET gesponsord door Stampin' Up!). Bij elke € 25,00 die je bij mij besteedt, krijg je een stempel op een stempelkaart, bij 10 stempels, kies je voor € 20,00 gratis producten uit! Kijk hier voor meer informatie.
Daarnaast mag je, tot 31 maart,  bij elke € 60,00 die je besteedt een gratis artikel uit de Sale-a-Bration folder kiezen, FEEST!

Dan nu de kaarten die ik maakte voor de bestellingen:



Als basis Basic Black Cardstock, daarop een laag Tangerine Tango, als laatste een gestempelde achtergrond. Uiteindelijk is dat natuurlijk ook de basis waarmee Stampin' Up! begonnen is: stempelen.
Ik heb voor de achtergrond en de gestanste tekst de stempelset: Crazy About You en de bijbehorende thinlits: Hello You! (als Photopolymer-bundel te koop voor: € 48,95).





















Ik heb gestempeld met een paar "Brights" kleuren: Melon Mambo, Tangerine Tango en Old Olive. Een leuke, vrolijke kleurencombi vond ik zelf ;)
De tekst is gestanst met de Big Shot en de bloemen met de Boho Blossom Punch. Je ponst dan in één keer 3 bloemen uit, super handig!

Ow en wisten jullie trouwens dat Stampin' Up! het perfecte, witte stempelpapier verkoopt?! Het is een glad cardstock "Whisper White", ideaal voor de gedetailleerde stempels (en super inkt) van Stampin' Up! Ik ben er helemaal fan van. En het mooie is: maar € 0,24 per A4. Probeer het eens uit zou ik zeggen.

Een hele fijne zondag nog en voor de diegene die wel gaat carnavallen: ALAAF!!!

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties

Een reactie posten