** Bloghop Team Klecks & Co. - Welcome Little One **

Eerstvolgende bestelling: 29 juni (bestelling doorgeven vóór 28 juni 20.00 uur)

Wil je voortaan mijn nieuws in je inbox? Klik hier, om je aan te melden voor Ingridcards & News.


Hoi allemaal,

Vandaag doe ik mee met de Bloghop van team Klecks & Co. van Tanja Kolar. Zij is de Upline van mijn uplines, upline ;). Snap jij het nog? Het is in ieder geval een groot team met een flink aantal Duitse en Nederlandse demonstratrices.


Ik deel vandaag met jullie mijn creatie met een set "DIE IK ECHT MOEST HEBBEN": Little One.
Helemaal hip en modern is deze set met de Wigwam en de teksten voor het maken van een geboortekaartje.


Super leuk dus, ik maakte meteen 2 versies, ze zijn precies hetzelfde, alleen de kleur is aangepast.
De ene kaart is in de kleur Lemon Lime Twist en de andere in Flirty Flamingo. Bovenaan de Wigwam heb ik een stukje nieuwe Mini Sequin Trim (Silver) vastgemaakt.



In de set zitten een paar kleine stempels waarmee je een leuke achtergrond, of randje kan stempelen (zoals ik deed).

Wat vind jij van deze set? Ik vind hem erg gaaf en ga er zeker meer mee maken!!

Wil je verder hoppen naar Moni?


Wil je terug naar het vorige blog van Tanja?



Hier zie je de hele lijst van de demo's die meedoen:

1. Miranda Mols (NL) 
 2. Simone Harms (DE) 
3. Tanja Kolar (DE) 
4. Ingrid Heijnen-Hermens (NL) 
5. Moni Schieren (DE) 
6. Marita Dreissen (DE) 
7. Nadine Langenscheidt (DE) 
8. Margriet Tournier (NL) 
9. Sabrina Küsters (DE) 
10.Susanne Draheim (DE) 
11. Inge Dohmen (DE) 
12. Yvonne van Bruggen 
13. Jenni Gromes (DE)

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties

  1. oh wat heb je dat weer leuk gedaan, echt toppie weer

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ingrid,
    Deine Karten sind richtig schön. Sie gefallen mir echt gut, das ist aber ich ein tolles Stempelset! Liebe Grüße Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Ingrid! Ik vind de set steeds leuker.. Geloof dat ik hem ook maar eens op mijn wensenlijstje moet gaan zetten ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten