** Bloghop Team Utopia Spring Summer Catalog **

Eerstvolgende besteldatum: 3 januari (na mijn inloopavond). Je kan je bestelling uiterlijk 3 januari tot 21.00 uur doorgeven!
Hoi allemaal, 

Vandaag mag je weer lekker inspiratie opdoen in een bloghop van Team Utopia (het team van Miranda Mols, Stampin' Utopia).
We zijn met een groep van 17 dames druk bezig geweest om leuke voorbeelden te maken met producten uit de nieuwe Sale-a-Bration en/of de nieuwe Lente/Zomer catalogus.
Je kan vanaf mijn blog rondhoppen door onderaan mijn bericht op de knop 'volgende' te klikken, je komt dan automatisch ook bij alle anderen. Wil je liever bij het begin beginnen? Klik dan hier.

Toen ik de catalogus voor het eerst online bekeek, viel mijn oog meteen op een stempelset met egeltjes erin. Onze zoon (6 jaar) is mega dol op egels, dat zijn echt zijn lievelingsdieren. Als je het mij vraagt heeft dat vast iets te maken met af en toe je stekels opzetten ;).
Maar goed, ik zag die set, was meteen verliefd en wilde daar dus ook wat mee laten zien!
Wil je weten welke producten ik allemaal gebruikt heb? Kijk dan onderaan de blogpost voor een lijstje met materialen.

Ik stempelde de egels met Early Espressso. Ik kwam er meteen achter dat ik daar geen refill van heb, dus die mag ik nog gaan bestellen ;). Ik kleurde beide egels in met de nieuwe Blends.

De stempel met het vogeltje heb ik, direct op de stempel, ingekleurd met 3 verschillende markers (Early Espresso, Pumpkin Pie en Old Olive), daarna maak je dus pas de afdruk. Je kan zo meerdere kleuren tegelijk afdrukken. Een leuke tekst, Enamel shapes en lint erbij en de kaart was af.

De binnenkant van de kaart geef ik ook altijd wat extra's (de envelop trouwens ook), zodat alles mooi bij elkaar past.

Omdat ik eigenlijk ongeveer alle stempels uit de set wilde gebruiken, maakte ik met bijna dezelfde materialen ook nog deze kaart:

De achtergrond heb ik met de embossingfolder Falling Petals gemaakt. Verder heb ik de eekhoorn ingekleurd met markers en de paddenstoelen heb ik ingekleurd op de stempel en toen afgedrukt.

Ik heb alle afdrukjes gewoon uitgeknipt en opgeplakt, met dimensionals voor wat extra diepte.

Ook de binnenkant heb ik weer opgeleukt.


Nou, hopelijk heb ik je kunnen inspireren en dan mag je nu lekker naar de volgende hoppen, klik op de knop 'volgende' voor Ingrid Reyners.
Wil je liever het vorige blog zien? Klik dan op 'vorige' voor het blog van Ellen Hamhuis.
Bedankt voor je interesse en hopelijk tot snel!
Creatieve groetjes,
Ingrid

Gebruikte materialen voor beide kaarten:

Reacties

  1. Leuk setje hoor was een twijfel stempel set, maar zoals altijd na de hop heb ik weer een nieuwe wensen lijst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze set heb ik ook, en ik vind die diertjes zo schattig. Jij hebt er twee mooie kaartjes mee gemaakt Ingrid. Krijg ik meteen weer inspiratie van. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten. Ik vind die met het eekhoorntje het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes,deze set is zo leuk met al die lieve diertjesšŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan Ingrid! Mooie kaartjes met deze set..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige stempelset, wat een leuke kaartjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze set is erg cute:) Ik heb hem gisteren voor mijn verjaardag gekregen. Zo leuk om bij jou inspiratie op te doen. Je hebt er iets leuks mee gemaakt!!!
    Groetjes, Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ja hij is echt gaaf...Ik ga hem zeker veel gebruiken!

      Verwijderen
  8. Haha die opmerking over je stekels opzetten. Ik kwam niet meer bij :-) Het zijn leuke kaartjes geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele lieve kaartjes erg leuk gedaan, maar ja de set is ook idd gewoon heel mooi! Heel fijn uiteinde gewenst en een gezond, gelukkig en creatief 2018 voor jou en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten