**Ink & Share Bloghop: Summer**

Eerstvolgende bestelling: dinsdag 26 juni
Hallo allemaal,
Vandaag alweer een volgende bloghop met het Ink & Share team van demonstratrices. Vanuit de hele wereld inspireren we je met de nieuwste producten van Stampin' Up! Deze keer in het thema zomer.

Hello everybody,
Today another bloghop with the team of Ink & Share demonstrators. From all over the world we inspire you with the newest products of Stampin' Up! This time we worked with a "summer" theme.
Als ik aan zomer denk, denk ik aan felle kleurtjes, bloemen en gezelligheid. Dus vandaag een kaartje met de nieuwe kleuren in zomerse namen: Pineapple Punch, Grapefruit Grove, Lovely Lipstick en Granny Apple Green.

When I think of summer, I think of bright colours, flowers and happiness. So today I share with you a card, made with the new colours with "summery" names: Pineapple Punch, Grapefruit Grove, Lovely Lipstick and Granny Apple Green.
Ik heb voor het kaartje een (voor mij) nieuwe techniek geprobeerd. Met de Stamparatus kan je namelijk een soort "mandala-stempelen". Een leuke techniek om in een cirkel te stempelen.
Mijn up-line Yvonne van Bruggen schreef een duidelijke tutorial die ik graag met jullie deel :).

On this card I used a new (to me) technique. With the Stamparatus you can stamp "mandala-style". A nice technique to stamp in a circle.
My up-line wrote a clear tutorial. You can find it here :).
Ik heb alleen maar stempels uit de set: Happy Birthday Gorgeous gebruikt. Zo zie je dat je met deze set veel verschillende kaarten maken. Ik heb er al veel mee gewerkt, kijk maar eens hier naar wat ik er onder andere mee maakte:

I only used stamps from the set: Happy Birthday Gorgeous. This way you can see that you can make very different cards with this set. I worked a lot with this set, look what I made before:


Ik word in ieder geval vrolijk van dit kaartje en jij?
Leuk dat je een kijkje nam op mijn blog, je kan nu door hoppen naar de volgende. Veel plezier en tot een volgende blog.

I get happy from looking at this card, you?
Thank you for reading my post, hope to see you again at another blog.

Creatieve groetjes
Ingrid

Ink & Share June Roll Call


Gebruikte materialen/ Product List

Reacties

  1. Wonderful variety of cards, Ingrid! Your use of the Stamparatus is inspirational!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the multicolored wreath. Bright and summery looking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards Ingrid! I love the summery color combo you used on your first card.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great use of the Stamparatus Ingrid, nice projects!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You’ve been busy, so many lovely cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful cards. I love the bright colors you chose. Perfect for Summer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker vrolijk kaartje Ingrid! Ik moet die techniek met de Stamparatus ook eens gaan proberen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous summer colors - thank you for sharing some other examples for this stamp set

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten