Nog een fleurig kinderkaartje dan maar...Liften van mezelf!

Mijn moeder had een speciaal verzoek, dus even een kaartje "gelift" van mezelf. Hetzelfde papier gebruikt als de vorige kaart en een aantal dezelfde materialen, maar toch een beetje anders!
Een vrolijk verjaardagskaartje.



Gebruikte materialen:
Donkerrood cardstock voor de kaart. Verder witte en rode glitter plakletters/cijfer.
Het dessinpapier is van "October afternoon". Ik heb 2 ballonnen geponst en de sterren zijn uit een papierpakket van de Kruidvat van héééél lang geleden. De oorspronkelijk witte sterren heb ik gekleurd met verschillende kleuren inkt: Oranje van "colorbox", Deep lagoon van "Versafine", Olive pastel van "Colorbox chalk". Met een witte stift (Molotow marker) de stiksteekjes getekend. De lintjes aan de onderkant zijn restjes. Voor de afwerking heb ik alle randen van het papier geinkt, met groen (colorbox chalk), bruin (Memento) en blauw (Versafine).

Reacties

  1. Wat een vrolijke kaarten om je blog mee te starten, lekker felle kleurtjes, ideaal voor kinderkaartjes! Ik ga meteen even kijken waar ik voller kan worden van je blog! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, volger worden is mij ook nog niet gelukt, maar ook deze ziet er weer leuk uit. Grappig idee met die lintjes ook zo. Weer een idee voor een volgende kaart ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten