A little birdie told me...

(Eerstvolgende besteldatum: 2 oktober
Bestelling doorgeven vóór 1 oktober)

Hallo beste volgers,

Het is alweer veel te lang geleden dat ik een leuk kaartje op mijn blog aan jullie heb laten zien, dus bij deze!
We zijn lekker op vakantie geweest en daarna meteen weer aan het werk, waar blijft de tijd? De dagen vliegen voorbij...Maar dat geldt vast voor jullie allemaal ;)

En dan nu mijn kaartje:


Ik heb een leuke kaart gemaakt voor vrienden van ons die een kleintje verwachten. 
Ik heb deze keer gekozen voor de set: Hello love, dit is een hostess set en als je een bestelling plaatst vanaf € 200,00 kun je deze set kiezen voor maar € 16,00! En hij is echt super leuk!
Ik heb er al meerdere kaarten mee gemaakt, kijk maar eens op mijn Facebookpagina.

Als basis de kleur Blackberry Bliss (uit de nieuwe in colors 2014-2016), een prachtige diep paarse kleur. Daarop een laag wit, en weer een laag Blackberry. Daarop een stukje dessinpapier uit de Moonlight designer series paperstack (48 dubbelzijdige velletjes voor maar € 8,50!). Als laatste weer een klein laagje wit met daarop de vogel en tekst. De tekstballon heb ik ook gestempeld en uitgeknipt, daarna verhoogd opgeplakt. Alles wat gestempeld is, is in de kleur Blackberry.
Het lint maakt het geheel af. De binnenkant en envelop heb ik ook een beetje gepimpt met een schattig vogeltje uit de set.

Al met al een vrij CAS (Clean And Simple)/KIS (Keep It Simple) kaartje...

Voor meer inspiratie voor zwangerschapskaartjes kijk hier! En hier!

Benodigdheden:


De weekly deals van deze week (wil je wat bestellen? Neem contact met me op!):


Dan rest mij nog alleen te zeggen: Een heel fijne zondag nog! 
Kijk trouwens nog even bij mijn workshop aanbod, aanstaande zaterdag kun je ideeën op doen voor traktaties! Geef je snel op.

Groetjes Ingrid


Reacties

  1. Een leuk kaartje, en wat een schattig vogeltje! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joyce,

      Ja, ik vond dat vogeltje ook erg schattig, leuke set!

      Verwijderen

Een reactie posten