Happy New Year!

Hoi Allemaal,

Als eerste de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het een jaar mag worden vol goede keuzes en juiste beslissingen en bovenal veel creativiteit!
Het was een gezellige avond gisteren, heerlijk als vanouds spelletjes spelen met een stel vrienden. Eén van onze kids heeft heerlijk geslapen tot 00.15 en de ander is de hele avond wakker geweest. Je kunt je wel voorstellen dat die vanmorgen niet echt te genieten was ;) Dus maar lekker weer naar bed!

Ik heb voor jullie op de eerste dag van 2015 een leuk idee wat ik hier tegenkwam. Daar vind je ook de werkbeschrijving.
Ik heb zelf een Stampin' Up versie gemaakt (behalve het cardstock is alles van SU): het All is Calm designer series paper en de Good Greetings stempelset, gestempeld met Lost Lagoon inkt.




Voor mij gaat 2015 een jaar worden vol creatieve activiteiten, ik vind het super leuk om demonstratrice te zijn en workshops te geven. Lijkt het je ook leuk om demo te worden, of om een keer een workshop te volgen? Laat het me weten, voor meer informatie over workshops kijk je hier. Voor meer info over het lid worden van mijn team, klik hier!

Een hele fijne dag allemaal en tot snel, wie weet tot ziens op zondag 11 januari?

Groetjes Ingrid






Reacties