Team Utopia inspiratie

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie inspireren als designteam member van het Utopia blog  EN een prijs weggeven! Leuk toch?
We willen jullie deze ronde inspireren met het prachtige dessinpapier wat Stampin' Up! te bieden heeft. Neem bij iedereen een kijkje!
Ik heb voor jullie een setje kaarten in een doosje en een cadeauverpakking gemaakt.

De kleine kaartjes zijn 3"x 3" groot (of klein ;)) en passen samen met de uit dessinpapier gemaakte enveloppen in het doosje. Zo zie je dus dat je met dessinpapier je kaarten kunt aankleden, maar ook een bijpassende enveloppen kunt maken. De enveloppen heb ik gemaakt met het Envelope Punchboard.

















De cadeauverpakking is gemaakt uit 1 groot 12" x 12" vel dessinpapier.





Op alle kaarten, het doosje en de cadeauverpakking heb ik het Sweet Taffy dessinpapier gebruikt. Daarmaast heb ik 1 stempelset gebruikt: Amazing Birthday. Ik wilde ook vooral laten zien dat je niet een hele stempelvoorraad, voorraad papier en inkt nodig hebt om leuke projecten te maken. Met een pak dessinpapier, Whisper White, een stempelset en een paar kleuren inkt kom je al een heel eind. Voor de decoratie nog wat lint en een pareltje hier en daar. Natuurlijk allemaal te bestellen bij mij en mocht je verlanglijstje toch wat langer zijn? Dat mag ook hoor ;)

De tutorials voor het doosje en de cadeauverpakking vind je hier:
Doosje
Cadeauverpakking

Met grote dank aan Samantha Donald van Pootles Papercraft! Zij bedenkt elke keer weer nieuwe verrassende doosjes en die "leen" ik dan weer...

Omdat het Sweet Taffy dessinpapier niet meer te krijgen is, geef ik als prijs een pakketje weg. Dit pakketje bestaat uit: 12 vel 6" x 6" van het dessinpapier, een stukje lint en 8 knoopjes in bijpassende kleuren. Wil je hier kans op maken? Laat dan een reactie achter op het Utopia blog!

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en laten jullie massaal reacties achter!

Groetjes Ingrid

Reacties