Tasty Truck Icecream

**Eerstvolgende besteldatum: 6 februari!**

Hallo allemaal,
Deze keer een kaartje wat ik maakte, geïnspireerd door een kaart van de getalenteerde Paula Dobson.
Heerlijk als je zo af en toe lekker kan afkijken en dan toch je eigen draai geeft aan een kaart. Heb jij dat ook wel eens gedaan?


Ik stempelde gewoon heel veel ijsjes met de "Basic Black Archival Stampin' Pad". Ik kleurde ze in met de nieuwe fantastische "Watercolor Pencils". Alle ijsjes kregen van mij nog wat bling met de "Clear Wink of Stella GlitterBrush". Heb jij hem al? Super leuke "pen" waarmee je een subtiel laagje glitter aanbrengt!


Verder nog een paar parels en het "Melon Mambo 1/8" Stitched Ribbon". Ik vind hem leuk ;)
Nou, ik ga verder met het voorbereiden van weer een leuke workshop voor de Sale-a-Bration!

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties