Perpetual Birthday Calendar en Weekly Deals


Hoi allemaal,

Welkom op mijn blog, leuk dat je een kijkje komt nemen.
Voor de Weekly Deals, klik hier.

Gisteren gaf ik een workshop met de Perpetual Bithday Calendar Kit. Ik heb zelf ook de kalender gemaakt en moet zeggen dat ik het erg leuk vond om te doen. Vandaag heb ik hem afgemaakt, wat rhinestones en extra embellishments erop. Verder was de kit erg compleet en heb ik zelfs nog wat spullen over die ik nog mooi kan gebruiken op mijn andere creaties.
Hieronder zie je een overzicht van de kalender en van de spullen die ik nog over heb.



Daarnaast ben ik vandaag even bezig geweest met een nieuwe (oude) stempelset die ik heb gekocht: Spring Sampler, vol leuke kleine, schattige stempels (24 stuks!) om leuke kaarten mee te maken. Ik denk dat ik hem veel zal gebruiken. Jullie zullen vast en zeker nog wat meer hiervan voorbij zien komen.
Zie hieronder het resultaat, ik heb gebruik gemaakt van de volgende kleuren: Melon Mambo, Old Olive en Daffodil Delight. Daarnaast het dessinpapier: Sweet Taffy en de Nederlandse set K.J.E.G.
Ik word er vrolijk van, jullie ook?


Creatieve groetjes,

Ingrid

Ps. Wat vinden jullie van mijn nieuwe visitekaartje?



Reacties