Sale-a-Bration is begonnen!

Hallo allemaal,

Sale-a-Bration is begonnen en hoe! Gisterennacht om 02.00uur is mijn eerste bestelling eruit gegaan. Wat staat er toch gigantisch veel moois in de nieuwe seizoenscatalogus, je vind hem hier! (en ook in de rechtersidebar van mijn blog.

En het mooiste is: bij elke € 60,00 die je besteld, mag je 1 product uit de Sale-a-Bration folder kiezen! Deze vind je hier!

En wat zijn de andere voordelen, lees ze maar eens rustig door:
1. Join, oftewel instappen tijdens Sale-a-Bration heeft veel voordelen, kijk maar eens hier. Je kiest een startpakket ter waarde van € 175,00  en betaalt maar €129,00! Wil jij ook deel uitmaken van een super leuk team? Neem contact met me op!

2. Shop: het mooiste is bij elke € 60,00 die je besteld, mag je 1 product uit de Sale-a-Bration folder kiezen! Deze vind je hier! Bij elke € 120,00 kies je 2 kado's etc.etc.
Bestel je voor € 300,00, krijg je het volgende:
* Natuurlijk je volledige bestelling
* 5 (!) gratis Sale-a-Bration producten
* en in plaats van € 40,00 aan gratis producten, ook nog eens € 67,00 aan gratis catalogusproducten!

3. Host: Als ik een workshop bij je thuis mag geven, ben je hostess, je krijgt dan natuurlijk van mij een leuk klein cadeautje. Verder tijdens Sale-a-Bration krijg je meer hostesscredits bij een bestelling naar aanleiding van de workshop. Je mag dus vanaf € 275,00 niet voor €40,00 maar voor €67,00 gratis uitzoeken! Naast de sale-a-Bration artikelen.

Dus een hele hoop voordeel in de periode van 6 januari t/m 31 maart!

Maar dit is nog niet alles! De nieuwe voorjaarscatalogus bevat weer een ontzettend leuke Nederlandse Set:


Je zou er dit mee kunnen maken bijvoorbeeld:





















Lijkt het je wat? Neem contact met me op voor een eventuele bestelling. Je kunt je ook nog opgeven voor de workshop om een verjaardagskalender te maken op 20 januari, opgeven kan tot 12 januari! Dit in verband met het bestellen van de kalender.

Nou als laatste nog een nieuwtje. Dit weekend is er een bloghop van Nederlandse Demonstratrices van Stampin' Up! en ik doe ook mee. Zondag kun je mijn bericht lezen en hoppen naar andere bloggers! Houdt het in de gaten...

Fijne dag, hopelijk komt vandaag mijn bestelling binnen ;))

Groetjes Ingrid








Reacties