Inside the lines - Designer Tee - Gift Bag

**Volgende bestelling: Woensdag 18 januari**

Hoi allemaal,

Ik maakte van een gratis SAB (Sale-a-Bration) cadeautje, deze gave cadeauzakjes. 
Ik heb ze bij de bestellingen van afgelopen week gedaan, er zat een flesje hand-gel in...Lekker handig denk je vast?! Maar dat is het zeker, want als je daarmee je clearblock schoonmaakt, plakt je stempel weer als een trein!!
Ook de stempelset die ik gebruikte: "Designer Tee" is een SAB cadeau.Vooral deze stempel vond ik erg gaaf :))


Inkleuren is helemaal hot op het moment, en gelukkig heeft Stampin' Up! daar super goed op ingespeeld met de nieuwe "Watercolor Pencils" en dit gave papier "Inside the Lines"!
Je kiest dit papier bij een bestelling van € 60,00 gratis uit! Rechts op mijn blog vind je de folder van Sale-a-Bration.


Met behulp van het "Giftbag Punch Board" maakte ik deze zakjes. Je kan er drie verschillende breedtes mee maken, en je bepaalt zelf de lengte van het zakje. Handig toch?!






















Creatieve groetjes, 
Ingrid

Reacties

  1. Leuk gedaan met dit dsp. En de tekst is gaaf inderdaad, werkt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk! en dat van die hand gel wist ik niet, dat je dat voor je clearbloks reinigen kon gebruiken. dank je wel voor de tip. en die zakjes ook leuk om bij een bestelling in te stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en die stamp set designer tee heb ik niet zo goed bekeken dus....jammer hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan Ingrid! Mooi is dat papier....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten