Time to Celebrate!! Winnaar Bloghop bekend én NIEUWE WINACTIE!!!

**Eerstvolgende besteldatum: Zondag 8 januari!**

Hoi allemaal!!

Welkom op mijn blog en fijn dat je mijn nieuwe bericht leest, want ik heb me toch een gave actie! Lees verderop meer :)

Vorige week was de bloghop van Team Utopia, wat zijn er veel mensen langs geweest en een hele hoop mensen hebben ook een reactie achter gelaten, super! Bedankt allemaal daarvoor.
Wil je nog alle creaties bekijken? Dat kan natuurlijk nog steeds, klik hier en je kan gaan hoppen.
De prijs is wel al vergeven en wel aan: Manuela Jacobs! Gefeliciteerd, je hebt de prachtige stempelset Iconic Occasions gewonnen!
Baal je dat je niet gewonnen hebt, lees dan vooral even verder...

Gisteren is de Sale-a-Bration (SAB) van start gegaan, het grootste feest van het jaar en dat betekent dat je bij elke € 60,00 die je besteld een leuk gratis cadeau mag uitzoeken uit de SAB-folder!
Ook is de voorjaarscatalogus live gegaan, de links zie je rechts op mijn blog. Klik op de link en je komt op de digitale versie van de catalogi terecht.

En nu dan mijn actie (exclusief bij ingridcardsandmore). NAAST mijn gewone spaarprogramma, klik hier, heb ik NOG een leuke actie voor jullie:
Gedurende de hele Sale-a-Bration periode, maak je bij elke € 75,00 die je besteld, 1x kans op een leuke stempelset, namelijk Iconic Occasions (een exclusieve Hostess-set).
Deze actie loopt de hele SAB-periode, en aan het eind op 31 maart maak ik de winnaar bekend.
De regels voor deze actie op een rij:
- Alléén bestellingen van € 75,00 (dus niet bij € 74,95) tellen mee
  (exclusief verzenden en stampin' rewards).
- Bestellingen worden niet bij elkaar opgeteld.
- Ik houd de namen bij, ik schrijf elke naam los op een briefje, bij elke € 75,00 schrijf ik je naam      op, dus bij een bestelling van € 150,00 schrijf ik je naam 2x op.
- Ik geef 1x de stempelset weg.
- Je doet automatisch mee.
- Ik maak op vrijdag 31 maart, live op Facebook de winnaar bekend.

Hieronder een nieuwe kaart, gemaakt met de gave nieuwe bundle: Dragonfly Dreams. Ik vind hem erg mooi, kijk maar eens hier. De details zijn echt super! De kleuren die ik gebruikt heb zijn Smoky Slate, Very Vanilla en Delightful Dijon. De tekst "Congrats" komt uit de set: Sunshine Wishes.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag, met hopelijk wat creativiTIJD :)

Groetjes Ingrid

Reacties