Bye bye K.J.E.G.*

Eerstvolgende bestelling: dinsdag 2 mei (laatste bestelling voor Moederdag!)

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen? Klik dan hier om je aan te melden!

Hoi allemaal, 
Daar ben ik weer met een Nederlands kaartje deze keer. En met een poging wat van mijn dessinpapier op te maken, wat ik elke keer maar in mijn kast laat liggen ;)



Deze Nederlandse set K.J.E.G. (Koop Je Eigen Geschenk) gaat helaas verdwijnen in de nieuwe catalogus. Dus mocht je hem nog niet in je collectie hebben? Geef me een gil en ik kan hem voor je bestellen! 
Gelukkig komt er in de nieuwe catalogus wel weer veel leuks (in het Nederlands) voor terug ;)

En dan mijn kaart, als basis Tangerine Tango, met daarop een stuk Pop of Pink Designer Series Paper en een laagje Whisper White. Ik stempelde met Tangerine Tango inkt de spetters uit de prachtige set:
Touches of Textures. De tekst komt dus uit de K.J.E.G. set en stempelde ik in Memento Tuxedo Black inkt. Nog een banner van papier uit hetzelfde pakket als de achtergrond. De leuke Enamel Shapes passen perfect bij deze simpele kaart. Ik weet zeker dat hij in verschillende kleurencombinaties leuk zal zijn. Deze kaart is natuurlijk erg geschikt voor de mannen in je leven wie je een kaart wil sturen :)



Creatieve groetjes en tot zaterdag,
Ingrid

Reacties