** Lovely As a Tree/ #GDP084 **

Eerstvolgende bestelling: Dinsdag 2 mei (laatste bestelling voor Moederdag)

Wil je je inschrijven voor mijn nieuwsbrief? Klik dan hier!


Hoi allemaal,

Mijn kaart van vandaag doet mee met het blog van het Global Design Project en met de challenge nummer: #GDP084. Het thema is: Case the Designer. Er is een voorbeeldkaart, welke je helemaal na mag maken, of waar je bepaalde dingen uithaalt welke je ook wil gebruiken.
Dit was het origineel:

En dit is mijn creatie:


Als basis een Crumb Cake kaart, met daarop een laag Soft Suede en als laatste een laag Whisper White. Zie dat mooie berkenbomenreliëf? Dat is de Woodland Textures Embossing Folder.
De stempel van de boom komt uit de prachtige set: Lovely As a Tree. En heb ik uitgestanst met de Stitched Shapes Framelits Dies.
Een klein strookje Crumb Cake Cardstock met daarop de tekst: Ik denk aan je, uit de Nederlandse sentimenten set.
Een hele rustige, subtiele kaart. Ik vind hem mooi, jij?


Ik neem hier ook nog even het podium voor mijn nieuwe actie: "Bring a Friend". 
De rest van dit jaar (2017) heb ik een leuke actie m.b.t. mijn workshops "Bring a Friend". Ik heb een aantal vaste workshop-gasten en heel af en toe komt daar een "onbekend" iemand bij.
Vanaf nu krijg je elke keer als je een workshop bij mij thuis volgt een kaartje mee. Daarop staat jouw naam en je kan met deze kaart iemand uitnodigen voor één van mijn volgende workshops.

Mocht deze persoon de uitnodiging aannemen, dan krijgt hij of zij een leuk welkomstpakketje, en jij krijgt een gratis workshop (t.w.v. maximaal € 8,50).

De kleine lettertjes:
- De persoon die je uitnodigt, is nog nooit op een workshop bij mij geweest en/of heeft nog nooit iets bij me besteld.
- Je kan per kaart maar 1 persoon uitnodigen om aanspraak te maken op de korting. Heb je meerdere kaarten, kan je natuurlijk meerdere mensen uitnodigen en kan je dus meerdere workshops gratis krijgen
- De kaart is het bewijs dat deze persoon via jouw de workshop komt volgen, dus bewaar deze goed en laat deze inleveren door degene die je hebt uitgenodigd.
- Doet deze persoon een keer mee met een workshop, krijg jij van mij 1 gratis workshop t.w.v. € 8,50.
- Het welkomspakketje is alléén voor de nieuwe workshopper die zich aanmeld.

Wil je meer weten? Stuur me dan een mail met je vragen :)

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties

  1. een hele mooie subtiele kaart.

    leuke actie bring a friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. simple- but oh so effective! Great for a masculine card too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely CAS project, Ingrid. And a beautiful take on Michelle's card. Thankyou for playing along with this weeks Global Design Project Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Ingrid ;O)
    Leuk dat je meedeed bij GDP deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten