Cadeaubonnen

Hoi allemaal,

Op deze mooie, warme, zomerse middag een blogbericht over de cadeaubonnen die de afgelopen tijd bij me gekocht zijn, het zijn er maar twee maar dat is niet belangrijk toch? ;).

Toen de mijn eerste "cadeaubonklant" zich aandiende met de vraag: "heb jij ook cadeaubonnen?", zei ik natuurlijk volmondig: "Ja!" Dus die avond ben ik snel aan de slag gegaan met het ontwerpen en printen van een cadeaubon speciaal voor mijn eigen "Stampin' Up! business". De volgende middag bracht ik deze in een leuke verpakking (mogelijk voor € 1,00) bij mijn "klant" aan de deur.

Omdat ik een kleine week later nog een cadeaubon mocht verzorgen voor dezelfde ontvanger, heb ik een heel andere verpakking gemaakt. Zie hiernaast het resultaat van de eerste verpakking.
De cadeaubon heb ik gemat op een stuk Crumb Cake cardstock.
Ik heb een cadeauzakje gebruikt in craftkleur met witte pijltjes (chevrons) erop. Ook erg leuk als traktatiezakje te gebruiken. Wie weet dat ik binnenkort eens een workshop traktaties maken ga bedenken...??!!

De twee grote labels zijn gemaakt met de Scalloped Tagtopper Punch, deze heb ik omgevouwen over de bovenkant van het zakje en aan de achterkant vastgeplakt. Zodat je het zakje open kan maken als je het lint eraf haalt.
Het papier wat ik gebruikt heb voor de grote labels is: Sweet Sorbet (helaas niet meer te koop, maar nog wel bij mij, mocht je interesse hebben, kijk even bij mijn pagina per stuk/per meter!). En de "roze" kleur is Crisp Cataloupe. De twee kleine labels heb ik uitgeponst met de Artisan Label Punch, in de kleuren Whisper White en Crisp Cantaloupe. De stempel "Just for you" die ik heb gebruikt komt uit de Hip Hip Hooray set, ik heb laatst alle kaarten uit de set gemaakt en nog best wat dingen overgehouden, dus zeer de moeite waard! Ook heb ik natuurlijk de stempels over gehouden. In dit geval heb ik de tekst in twee keer gestempeld omdat deze anders niet op het label paste. Dus eerst het woord "just" gekleurd met mijn marker en gestempeld, en daarna de woorden "for you" gekleurd en gestempeld. Dat is het voordeel van de Stampin' Write Markers, je kunt er erg precies mee werken en hoeft dus niet eerst te "maskeren" (afplakken met post-it's). De randen van de labels zijn geinkt met de Sponge Daubers en Crisp Cantaloupe inkt. Het roze label heb ik met Dimensionals op het witte label geplakt en toen samen op de grote labels. Nog twee kleine Jewels erbij en een stretch lint (Baked Brown Sugar) en de cadeauverpakking was klaar!















Benodigdheden allen Stampin' Up!:


Dit was de tweede verpakking die ik maakte. De cadeaubon heb ik gemat op Basic Gray cardstock en met de Scalloped Tagtopper Punch een kleine tag achterop geplakt, zodat de cadeaubon d.m.v. het touwtje (Basic Gray) eruit getrokken kan worden.
Ik heb cardstock gebruikt in de kleur Pool Party, deze op maat gesneden en geplakt. Daarna met de super leuke stempelset Gorgeous Grunge, lekker gespetterd op het cardstock met Pool Party inkt en Smoky Slate inkt. De tekst in Smoky Slate komt ook weer uit Hip Hip Hooray, deze keer heb ik wel de hele stempel gebruikt. Zie hier het exemplaar met mijn gespetter!





Benodigdheden allen Stampin' Up!:






























Mocht je het ook leuk vinden een cadeaubon weg te geven aan een creatieve vriend/vriendin/moeder/vader etc.etc. Laat het me weten en ik maak een verpakking op maat, voor elke gelegenheid mogelijk!
Ook is het mogelijk een verlanglijstje bij me achter te laten, zorg ervoor dat je mensen mijn e-mailadres geeft, ik kijk wat zij willen besteden en of er nog wat op het lijstje staat, zo weet je in ieder geval niet alles wat je krijgt!

Neem contact met me op voor de verschillende mogelijkheden! Geniet van deze prachtige dagen en laat je inspireren!!

Groetjes Ingrid

Reacties