Nieuwe photopolymer stamps uitgeprobeerd!

Hoi allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe photopolymer stempels van Stampin' Up!
Ze werken erg fijn, het zijn stevige/maar wel flexibele stempels, die niet vervormen als je stempelt.
Als de nieuwe catalogus uitkomt, zullen er ook flink wat "clearstamps" in staan, dus voor degene die daarin geinteresseerd is, neem contact met me op om ze eens uit te proberen!!

Nu deze kaart: De basis is "Crumb Cake", daarop heb ik een strook "Pool Party" geplakt. Het lint is ook in de kleur "Crumb Cake" en heb ik om de kaart heen gevouwen en gestrikt. Daarna heb ik wat lagen gemaakt met het: "This and that epic day" dessin papier. Ik heb de hoeken met een pons afgerond.
De randen van het dessinpapier zijn geinkt met "Crumb Cake". De pijlen links en de kleine pijltjes rechts op de kaart zijn ook in de kleur "Crumb Cake" gestempeld. De tekst: Stay calm... is in de kleur "Pool Party" gestempeld. Als afwerking heb ik de hoeken van de kaart afgerond met een hoekpons.
Je kunt op deze kaart erg goed zien dat de kleuren van het papier en van de inkt misschien dezelfde naam hebben, maar de inkt is een tint donkerder, dus erg mooi te combineren met elkaar!


De pijlen en de tekst komen uit één set, deze is nog tot eind mei te verdienen bij een bestelling van € 75,00!
Daarna zijn deze niet meer te koop! Wil je ook wel eens werken met dit papier en/of de stempels? Kom een keer naar een workshop! Of zorg dat je minimaal 4 personen bij elkaar hebt, voor een workshop bij je thuis! Neem contact met me op voor de mogelijkheden.

Groetjes Ingrid

Gebruikte materialen (allen Stampin' Up!):





















Reacties