Hi!

Hoi allemaal,

Deze keer een kaart die ik gemaakt heb voor een kennis die een zware operatie heeft ondergaan. Ik heb de set Regarding Dahlia's pas net in mijn bezit, maar ik vind hem nu al super!
De grote bloem zorgt ervoor dat je al niet heel veel meer nodig hebt, en deze kleurencombinatie doet het naar mijn idee erg goed: Basic Black & Very Vanilla (en een beetje goud).

Ik heb het Typeset Specialty Designer Series Paper (een hele mond vol) gebruikt. Het is dunner papier dan het andere dessin papier, maar erg goed te gebruiken als achtergrond en ook om mooie bloemen mee te maken, kijk maar eens hier: Facebook
De golden sequins kun je heel goed als "lint" gebruiken, maar zoals je op mijn kaart ziet, ook leuk om er wat bling mee toe te voegen!

Mocht je, net zoals ik, fan (lees verslaafd) zijn aan de producten van Stampin' Up! is nu een leuke kans om ook demonstratrice te worden. Er loopt namelijk een actie dat als je inschrijft vóór 24 oktober (eind volgende week), dat je voor de komende 6 maanden, elke maand een gratis pak dessinpapier mag uitzoeken (dat is dus 6 x 13,25!!) bovenop alle andere voordelen die demo zijn met zich meebrengt! Lijkt het je leuk, of heb je nog vragen, neem gerust contact met me op!

Verder heb ik aanstaande maandag een aanvulling op de seizoenscatalogus te delen, dus houdt mijn Facebook/Blog in de gaten, voor NOG meer leuke Stampin' Up! producten!!!

En als laatste wil ik jullie nog de tip geven: het is bijna 5 december ;) Dus geef je lijstjes snel door en geef aan je familie/vrienden mijn e-mailadres door! Het doorgeven van een bestelling kan tot de data die ik hier heb genoteerd!

Groetjes Ingrid































Benodigdheden:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties