Hopeful thoughts en Weekly Deals!

Hoi allemaal,

(de Weekly Deals vind je hier)

Vandaag wil ik jullie laten zien dat de set Hopeful Thoughts erg veelzijdig is. Ik heb er drie totaal verschillende kaarten mee gemaakt...

Als eerste een vierkante kaart die ik maakte voor mij upline: Yvonne. Zij promoveerde naar Silver 2 (dat is een hele prestatie binnen Stampin' Up! land), dus ik stuurde haar een kaartje. Natuurlijk met zilver erin verwerkt!

Als basis, Basic Black cardstock, ik heb in de hoek met zilveren inkt de bloementak uit de stempelset gestempeld. Op de laag erboven, Smoky Slate, deed ik hetzelfde.
Onderaan zie je 2 verfstrepen, deze komen uit de Work of Art set, ik stempelde de eerste direct op het papier en de tweede streep stempelde ik meteen door (zonder extra inkt) dus is wat lichter van kleur.
De tekst komt ook uit Work of Art en is met Memento Tuxedo Black gestempeld. Nog een stukje Basic Black Bakers' Twine voor de afwerking.





Benodigdheden:




En dan volgen twee kaarten die ik in opdracht voor een collega maakte, zij wilde een subtiele verjaardagskaart en een kaart voor een huwelijk.

Als eerste de verjaardagskaart:

Blackberry Bliss basis, dan een laag Whisper White en weer Blackberry Bliss. Alle randen gesponsd met Blackberry Bliss en de super fijne Sponge Daubers. De bloementak deze keer 2 keer gestempeld, onder en boven. Een label gemaakt met de Scalloped TagTopper Punch en daarop wat gespetterd met de Gorgeous Grunge spetters. Op het label een Scalloped Circle en daarop een kleine Cirkel. Lintje en twine erbij en de tekst weer uit de set Work of Art. Als laatste wat parels. Ik vond hem erg mooi, ik denk dat ik hem binnenkort nog eens maak in een andere kleur...


























Benodigdheden:



Dan als laatste de huwelijkskaart.
Basis Whisper White, daarop een vel uit de (retired) Fresh Prints Paperstack. En onderaan een stukje Whisper White met daarop in Real Red de bloementak. Verder onderop een klein sentiment uit de Nederlandse Sentimentenset van Stampin' Up! De accolade die ik gebruikte voor en achter de tekst, komt uit een Photopolymer set van Project Life by Stampin' Up! Voor wat bling heb ik jewels gebruikt. En ook deze kaart ga ik een keer CASE-en van mezelf ;). (Copy And Share Everything)




Benodigdheden:


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, hoe je met 1 bloementak uit een stempelset (en wat extra materialen), toch heel verschillende kaarten kan maken.

Groetjes Ingrid

Ps. Kijk eens op mijn workshoppagina, wie weet staat er een leuke workshop voor je bij. Of heb je zin om zelf iets te regelen? Neem contact met me op voor de mogelijkheden!


Reacties