Hoi allemaal!
Voor de weekly deals: klik hier!

Vandaag een kaart die ik maakte voor een kennis die voor een aantal weken gaat reizen.
Als basis een "Early Espresso" kaart, met een laagje "Very Vanilla". Daarop een velletje uit het papierblok: "Adventure Bound". Daarop stempelde ik met de geweldige achtergrondstempel: "Worldmap". Love it!
De tekst komt uit de set: "Bravo!". Gestempeld in "Lost Lagoon", de kleine bloemetjes (Very Vanilla en Lost Lagoon), zijn geponst met de "Itty Bitty Accents Punch Pack". Voor de afwerking wikkelde ik een stuk touw om de kaart. Hier zie je nog 2 voorbeelden die ik met deze stempelsets maakte.


























Ik heb de volgende materialen gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Hopelijk heb ik jullie weer een beetje geïnspireerd ;)

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties