Eerstvolgende verzamelbestelling: Dinsdag 16-06 (doorgeven vóór maandagavond 20.00)

Hallo allemaal,

Vandaag op een kaartje voor een wat sombere gelegenheid. Maar ook daarvoor wil je soms een speciale kaart. Deze maakte ik op verzoek voor een collega. Zij had een kaart nodig voor iemand waarvan een kind een jaar geleden is overleden. 
Moeilijk hoor, wat maak je daarvoor? Maar al snel had ik het idee om een vlinder te gebruiken en daarnaast wat mooie sobere kleuren. Mijn collega vond hem in ieder geval mooi en hopelijk de ontvangers ook. 



De basiskaart is van Blushing Bride Cardstock gemaakt. De "swirls" heb ik gestempeld met de set Everything Eleanor. Ik heb gestempeld met "Tip Top Taupe" inkt, wel eerst een keer op een kladpapiertje zodat de kleur niet te overheersend werd.

De vlinder heb ik uitgestansd en daarna weer op zijn plek geplakt. De achtergrond is weer "Tip Top Taupe".
Over de grote vlinder zit dezelfde vlinder uit vellum. Dan de kleinere, vellum vlinder uit de set "Butterfly Basics" en als laatste de "Tip Top Taupe" vlinder uitgeponst met de Elegant Butterfly Punch. De tekst komt uit de "Hopeful Thoughts" set.

Hopelijk heb ik jullie weer wat kunnen inspireren?!?

Lieve groetjes,

Ingrid

Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties