You can create it #5 You've Got This

Hoi allemaal,

Alweer even geleden dat ik een blog heb geplaatst, maar hier issie dan weer ;).
Ik heb het de afgelopen weken zo druk gehad met Stampin' Up! Niet te geloven, maar wat heerlijk! Vorige week zaterdag hebben we een ontzettend gezellige demodag in Duiven gehad. Met 200 enthousiaste demo's een hele dag niets anders dan Stampin' Up! Erg leuk.
Afgelopen zaterdag heb ik weer een inloopdag gehouden i.v.m. de lancering van de nieuwe catalogus, het werd goed bezocht en er werd erg goed besteld, super toch?!?

Tsja en dan nu mijn kaartje voor de You can create it #5 alweer. Er zat deze keer een stuk cardstock Melon Mambo en een stukje Pear Pizzazz in, een klein stukje dessinpapier, sequins, parels, wit twine, een doilie en een candy dot brad base. Ik wist meteen dat ik de geweldig mooie nieuwe stempel: "You've Got This" wilde gebruiken...Wat een mooie set vol mogelijkheden! En zie hier het resultaat. De bloem is met wit embossingpoeder geƫmbosst, op de brad base heb ik een parel geplakt.



Zoals jullie zien heb ik ook de envelop bewerkt. Ik vind het altijd erg mooi als de envelop en de binnenkant van de kaart passen bij wat er op de voorkant van de kaart staat. Wat vinden jullie? Doe je dat ook altijd?

Morgen zal de nieuwe catalogus van start gaan, op deze ene speciale dag kunnen we uit de oude en de nieuwe catalogus tegelijkertijd bestellen! Dat is profiteren van twee werelden ;)

Ik vind het erg leuk om jullie berichtjes te lezen en te horen wat jullie van mijn creatie vinden, bedankt!

Groetjes Ingrid

Reacties

Een reactie posten