** Sale-a-Bration en de nieuwe catalogus**

Eerstvolgende besteldatum: vanavond! Doorgeven kan tot 21.00 uur :)

Hoi allemaal,

Vandaag is het eindelijk zover, de nieuwe catalogus is live! Klik hier om hem te bekijken.


Ook begint vandaag de Sale-a-Bration, bij elke € 60,00 krijg je gratis producten, hieronder zie je welke dat zijn. Nieuw dit jaar is dat je bij een bestelling van € 120,00 ook mag kiezen uit één van de drie producten met een blauw sterretje, of je kiest er 2 uit de andere producten.

Een rekenvoorbeeld: Ik bestel voor € 120,00. Ik kies als Sale-a-Bration cadeaus: Shimmer ribbon pack én de Party Pandas Stempelset. Of ik kies als Sale-a-Bration cadeau:de Celebrate You Thinlits Dies.
Bij € 180,00 mag je dus 3 cadeaus (zonder sterretje) kiezen (of 1 met een blauw sterretje en 1 zonder sterretje).



 Als je in de maanden januari, februari of maart een workshop bij me thuis boekt (dus jij zorgt voor minimaal 4 mensen, ik zorg voor alle materialen en voorbeelden). Kan jij bij voldoende verkoop als hostess nog meer gratis producten uitkiezen. Bij een totale bestelling vanaf € 275, krijg je namelijk € 27,00 meer om iets uit te zoeken!
Wil je een workshop bij me boeken? Stuur me dan een mailtje om een datum te plannen!



Lijkt het je leuk om deel uit te maken van een team? Stap dan in in mijn team en maak meteen gebruik van de voordelen:
Je kiest dan namelijk een startpakket met de producten die jij wil ter waarde van € 175,00. Maar het mooie is dat je maar € 129,00 betaalt!
Daarnaast mag je tijdens de Sale-a-Bration ook  nog twee extra stempelsets uit de catalogus gratis erbij kiezen. Als dat geen voordeel is ;).


Vanavond is er een inloopavond bij mij thuis, als je zin hebt om te komen, ben je van harte welkom! Tussen 20.00 en 22.00uur staat er koffie, thee, een drankje en wat lekkers voor je klaar. En natuurlijk mag je wat maken met een aantal van de nieuwe producten ;)

In de catalogus staan een aantal nieuwe Nederlandse sets:

Ik wens jullie een hele fijne Sale-a-Bration en hopelijk tot ziens bij één van mijn verzamelbestellingen of workshops!

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties