Swap en Naamkaartje voor de Stampin' Up! bijeenkomst in Nuland

Hoi allemaal,

Gisteravond ging ik na mijn werk meteen op weg naar Nuland...Gelukkig is het maar 20 minuten rijden. Wat ging ik daar doen? Nou, heel veel ideeën/businesstips opdoen en nieuwe mensen leren kennen.
Ik had er in ieder geval ontzettend veel zin in!

Bij een bijeenkomst als deze, is het de traditie om een aantal swaps te maken, deze kleine kadootjes kun je dan ruilen met collega-demonstratrices. Zo leer je de mensen een beetje kennen en doe je erg veel ideeën op. Ik maakte de volgende swap in 2 kleurencombinaties:




















Hoe kom ik toch aan al die winkelwagenmuntjes? Mijn lieve man is voor me naar de Jumbo in ons dorp gegaan en heeft aan de eigenaresse gevraagd of hij 25 muntjes mocht hebben voor me. Dat was geen probleem, maar of ik wel even hun naam wilde vermelden...Dus bij deze:
Bedankt: Jumbo Eijsermans!














































































Benodigdheden Roze:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Benodigdheden groen/blauw:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Ook maakte ik dit naamkaartje, natuurlijk met mijn logo erop ;))
De kleuren die ik heb gebruikt zijn: Melon Mambo (Bloemen/randjes/naam/lint/ roosje), Old Olive (inktspetters/smalle lint/groene strook), Smoky Slate (Chevron Lint). Ik heb het roosje van de klei van Stampin' Up! gemaakt. Het is een lichtgewicht klei, weeg echt helemaal niets, dus ideaal voor op kaarten! Het roosje maak je met een mal, als de klei droog is (12 uur laten drogen) dan kun je de roos met een spongedauber een kleurtje geven. Ik vond het een leuk accent.




Benodigdheden:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Binnenkort volgt er een verslag van deze avond! Fijn weekend alvast!!

Groetjes Ingrid

Ps. Tot 2 december geldt er een gave instapactie:
Wie gaat mijn team versterken? Je hebt nog tot 2 december de tijd! Neem vrijblijvend contact me me op als je vragen hebt!
Lijkt het je leuk om deel uit te gaan maken van een ontzettend enthousiast team van creatieve mensen, wil je korting op je aankopen, wil je extra geld verdienen en wil je een superkorting van 25% op je startpakket? 
Wil je daarnaast een cadeautje van mij krijgen? 
Heb je op één van deze vragen JA geantwoord, dan stel ik voor dat je komende week instapt als demonstratrice van mijn team!

Reacties

Een reactie posten