Workshop felicitatiekaarten en workshop kerstkaarten maken

Je bent gewaarschuwd: VEEL FOTO'S!!

Vorige week verzorgde ik een workshop voor 5 dames, erg creatief en enthousiast. Ze gingen aan de slag met een pakketje wat ik had samengesteld met het mooie (helaas retired), Epic Day Design Paper. Ik had een aantal voorbeelden gemaakt en deze werden nagemaakt, of er werd iets heel anders mee gedaan. Leuk om te zien hoe mensen hun eigen draai geven aan een kaart met dezelfde materialen die ik had gebruikt!
Mijn voorbeelden:





De dames aan het werk:






De resultaten:
















Het was een geslaagde workshop en zeker voor herhaling vatbaar!

En dan nu naar de kerstsferen...
Afgelopen dinsdag mocht ik een workshop verzorgen voor 6 creatieve, enthousiaste dames! Het doel was 10 kerstkaarten te maken, dat was helaas niet voor iedereen gelukt, maar creatief als ze waren, spraken een aantal van hen de dag erna af om verder te gaan. En ook was er iemand die alvast wat stempelde om het thuis verder te kunnen afmaken met een wel heel bijzondere set die ze bij me bestelde:















Zij is helemaal fan van tekkels, dus deze set was een schot in de roos, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Mijn voorbeelden:









Hier zie je de dames volop in actie:






En een aantal van de resultaten, sorry gefotografeerd bij slecht licht ;)



























































Ook hier was het duidelijk een geslaagde avond. Lijkt het je ook leuk om eens mee te doen, houdt dan mijn blog, Facebook of nieuwsbrief in de gaten! Je mag me ook altijd bellen om bij je thuis een datum te plannen, jij zorgt dan voor de koffie/thee en wat lekkers en voor minimaal 4 mensen. En ik neem al mijn materialen mee en zo zorgen we samen voor een gezellige avond!

Nou aan het eind van deze lange post, wens ik jullie nog een fijne dag en tot snel!

Ps. de weekly deals vind je hier!

Groetjes Ingrid

Reacties

  1. Dat ziet er heel gezellig uit en de creaties zijn prachtig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lange rij kaarten! Leuk Ingrid, goed bezig met de workshops!!
    Je vroeg mij nog met welke inkt ik de baby-dingetjes op kraft heb gestempeld, dat is de SU Whisper White!
    Fijn weekend! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten