Teamdag "Team Utopia" laaaaang bericht ;)

Eerstvolgende besteldatum: 26 november
Voor de Weekly deals, klik hier.
Voor het recept van de overheerlijke chocolade met marshmellows, cranberries en pinda's, scroll helemaal naar beneden ;)

Hoi allemaal,

Vandaag ben ik bij een ontzettend leuke teamdag geweest in Geleen. Samen met een aantal leden van het SU-per Team (Yvonne, Priskilla, Kim en ik), verder waren daar nog zo'n 20 andere dames uit het team "Utopia".

Het was goed georganiseerd door mijn upperdeupupline: Miranda Mols, er stond van alles op tafel klaar om een kaart mee te maken en een leuke mok met spekjes erin. Verder had iedereen wat lekkers meegenomen dus stond de "eettafel" al snel helemaal vol! Ik maakte deze kaart voor haar als bedankje voor haar gastvrijheid.

We zijn begonnen met het maken van een kaart d.m.v. inkleuren met markers en/of Blendabilities (foto volgt nog, ik ben namelijk mijn setje papieren en zelfgemaakte kaarten kwijt?!? Hopelijk komt iemand deze nog ergens tegen...


Daarna maakte ik een kaart vanuit een zakje benodigdheden wat ik van iemand anders kreeg. Zie hier mijn resultaat en het origineel van de ander. Ik zag de originele kaart pas toen ik zelf helemaal klaar was. Erg leuk om te zien hoe je met dezelfde materialen, zo'n verschillende kaarten kan maken!
Links het mijn creatie en rechts het origineel!














Iemand anders maakte natuurlijk ook een kaart naar aanleiding van de benodigdheden uit mijn zakje:
Mijn origineel:











De kaart van de ander:




Op de swaptafel lagen allemaal leuke swaps, iedereen had er één gemaakt en we mochten stemmen op de mooiste.
















Dit was mijn swap:





















En geloof het of niet, maar ik won daarmee de tweede prijs! De super leuke Owl Builder Punch: ik vroeg meteen of Miranda haar handtekening erop wilde zetten;)



Een paar foto's voor een impressie van de gezelligheid !!!

























Het was een ontzettend geslaagde en leuke dag, ik heb nu al zin in de bijeenkomst over twee weken! Wat een feest: Stampin' Up!

Groetjes Ingrid

Recept (verboden calorieën te tellen!!):
1 blikje gecondenseerde melk (Friesche vlag)
350 gram pure chocolade
150 gram pinda's (gezouten)
100 gram gedroogde cranberries
2 handjes minimarshmellows (of grote in kleine stukjes)

Breek de chocolade in stukjes, neem een ovenschaal en bekleed met bakpapier.
Verwarm de gecondenseerde melk in een pannetje, voeg de chocolade toe en laat deze smelten.
Als alle chocolade gesmolten is voeg je de pinda's en cranberries toe en als laatste de marsmellows, meng alles goed door elkaar.
Giet het mengsel in de vorm en druk stevig aan, laat minimaal 2 uur opstijven in de koelkast. Snij er stukken van.
Smakelijk!!!!

Reacties

  1. Het was zeker een geslaagde dag! Je hebt je prijs helemaal verdiend, je swap is erg leuk!!
    De chocolaatjes waren zooooo lekker, ik ga ze met klaasavond maken, heb dan waarschijnlijk de hele familie hier :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt priskilla! Veel plezier met het maken van de chocolade ;-)

      Verwijderen
  2. Als ik dit zo lees, had ik ze toch zeker moeten proeven!
    Ik heb het recept gekopiëerd en zal ze zeker maken.
    Bedankt voor de gezelligheid vandaag, het was een superleuke dag.
    Groetjes, Thea.
    P.s. Hopelijk vind je je kaarten en papieren nog terug.
    Er lag ook niets meer op tafel, want ik heb extra nog gekeken of we niets vergeten waren.
    Jammer, ik had niets extra in mijn tas, dus misschien nog een van de anderen.
    Ik zal voor je duimen dat je van iemand een reactie krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi thea, Bed bedankt voor je reactie! Hopelijk vindt iemand ze!

      Verwijderen
  3. Leuk je te ontmoeten op deze gezellige dag. Mijn stem had je. (-:

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt de swap, en ja de chocolaatjes zijn eruuuuggg lekker, ik heb het recept ook. Verder heb je een leuke impressie van een mooie dag gegeven. Leuk om je te ontmoeten. Hartelijke groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi ingrid, ik vond het erg gezellig, voor herhaling vatbaar!! Groetjes ingrid

      Verwijderen
  6. Dank je voor je recept, het was namelijk heerlijk! Leuk blogbericht heb je ervan gemaakt. Ik vond het leuk je te ontmoeten.
    groetjes Ellen Hamhuis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen, ik vond het ook erg leuk om iedereen te zien! Geeft weer inspiratie voor de komende tijd :-)

      Verwijderen
  7. Hihii, het was erg leuk om je te ontmoeten! En je chocola was erg lekker, er lag nog een stukje, dat heb ik ook nog lekker opgepeuzeld, sssttt. Bedankt voor je schitterende kaart, helemaal mijn ding. Het was leuk dat je erbij was om deze dag onvergetelijk te maken. En je Swap had terecht een prijs verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten