**Happy Birthday Gorgeous**

Eerstvolgende bestelling: dinsdag 30 mei (laatste bestelling "oude" catalogus) en op donderdag 1 juni doe ik de eerste bestelling uit de nieuwe catalogus! (geef je op tijd je lijstje door ;))

Wil je mijn inspiratienieuws "Ingridcards & News ontvangen? Meld je dan hier aan.


Hoi allemaal,

Vandaag een aantal kaarten die ik heb gemaakt met de nieuwe set: "Happy Birthday Gorgeous". Ik begon met de nieuwe kleur: "Lemon Lime Twist". De witte tekst: To You, heb ik met Versamark gestempelt en met wit embossingpoeder bewerkt.


Maar toen dacht ik, een andere kleur zal vast ook goed werken, dus maakte ik er nog twee in dezelfde lay-out.

Bermuda Bay:

En de nieuwe kleur: Berry Burst


Welke kleur is jouw favoriet?


Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties

  1. Ze zijn mooi!!
    Bij mij gaan kaartjes tegenwoordig ook vaak meteen in meerdere kleurvarianten. Wel zo makkelijk als je toch bezig bent. En de combi Lemon Lime Twist met zwart zal (door velen) nog heel vaak gebruikt gaan worden denk ik. Ook door mij. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Ingrid! En tja, een kleur kiezen... zal ik dan toch voor het frisse groen gaan? Ik vind ze eigenlijk gewoon alle drie mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten