**Have a Dino-rrific Birthday!**

Eerstvolgende bestelling: Vrijdag 12 mei 

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen? Klik dan hier om je aan te melden!

Hoi allemaal,

Vandaag een kinderkaart! Ik zit met een zoon van 5 volledig in de kinderfeestjes en vraag altijd aan mijn zoon wat voor kaartje ik zal maken voor zijn vriendjes. Soms iets met auto's, maar vaak zijn de dino's nog favoriet. Ik ben dan ook erg blij dat deze set nog een jaartje langer mee mag!


Ik ben begonnen met een basiskaart van Wild Wasabi, de takken die je ziet komen ook uit de stempelset: 
No Bones About It. Deze heb ik tone on tone gestempeld, dus met Wild Wasabi inkt.
Op de laag Whisper White, stempelde ik met Always Artichoke en Wild Wasabi de takken en bladeren.


De dino (sorry "Stegosaurus", volgens zoonlief), stempelde ik in Crumb Cake en zijn skelet in Early Espesso.
De tekst in Always Artichoke en stanste ik uit met de onmisbare Stitched Shapes Framelits Dies, die moet je echt hebben!
Een klein stukje Cucumber Crush Mini Striped Ribbon om het af te maken. De jonge ontvanger was er erg blij mee :).

Hieronder nog een paar kaartjes meer die ik eerder maakte met deze set, voor nog wat meer inspiratie ;):

Een traktatie voor de 4e verjaardag van onze Job (er zitten dino-koekjes in!)

In combinatie met de set: Awesomly Artistic
In combinatie met de kerstbomenset: Peaceful Pines


 Creatieve groetjes,
Ingrid

Ps. Wil jij nog een cadeabon geven aan de allerliefste moeder? Laat het me dan weten en ik regel dat hij voor Moederdag voor je klaar ligt!

Reacties