** Sneak Peek Happy Birthday (2) **

Eerstvolgende verzamelbestelling: 15 mei, bestelling doorgeven 14 mei vóór 20.00 uur

Wil je mijn nieuwsbrief Ingridcards & News voortaan in je inbox ontvangen? 
Klik dan hier om je aan te melden.

Hoi allemaal, heb je mijn blogbericht van afgelopen zaterdag al gezien? Nee? kijk dan even hier.
Ja? Mooi, want ik zou je laten zien wat je met de gekleurde, uitgestanste tekst zou kunnen maken...Nou dit dus:



De tekst die overbleef na mijn project van afgelopen week wilde ik natuurlijk ook gebruiken, veel te leuk om weg te doen ;)
Dus maakte ik onderstaande kaart ermee. Ik stanste een cirkel uit met de Stitched Shapes Framelits Dies en daarop de tekst.
Een banner met een extra tekst erbij, een lintje en Gold Sequin Trim erachter en een paar van de nieuwe Enamel Glitter Dots...Simpele kaart, maar toch feestelijk!



Wil je meer weten over de verschillende workshops die ik geef, kijk dan eens hier. Of geef een like aan mijn Facebookpagina, dan weet je zeker dat je niets mist. (ik deel daar namelijk ook wel eens creaties die ik niet op mijn blog zet!)


Creatieve groetjes,

Ingrid

Reacties

Een reactie posten