Babydoekjes?!

Eerstvolgende bestelling: 21 maart (doorgeven voor 20 maart 20.00u)

Hallo allemaal!
Vandaag een fleurige kaart, gemaakt met de babywipe techniek, met deze techniek heb ik afgelopen week een workshop gegeven bij mij thuis.
Je druppelt wat refill op een babydoekje (op waterbasis) en drukt daarop je stempel, met als resultaat een aantal verschillende kleuren inkt op je stempel. Probeer het eens uit!
Lijkt je het ook leuk om eens een workshop bij mij thuis te volgen? Kijk dan eens op mijn workshop pagina. Daar lees je ook meer informatie over het houden van een workshop bij jouw thuis!

Terug naar deze kaart.







































De kleuren refills die ik heb gebruikt voor deze techniek zijn: Pumpkin Pie, Melon Mambo en Bermuda Bay. Een vrolijke combinatie!
De basiskaart is Whisper White met daarop een kleine laag Melon Mambo en weer Whisper White.
De vlinders zijn gestempeld met de set: Papillon Potpourri en uitgeponst met de Elegant Butterfly Punch en de Bitty Butterfly Punch.
De tekst: So Sweet komt uit de set Hello Life en is in Melon Mambo "op de kaart gezet" ;)

Mocht je wat willen bestellen van deze mooie materialen, of heb je een vraag? Mail me dan!
ingridheijnenhermens@gmail.com

Creatieve groetjes,

Ingrid



Reacties

  1. lijkt me een leuke techniek om ook eens mee te spelen...ik ehb vandaag met de uilenpons gespeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me een leuke techniek om ook eens mee te spelen...ik ehb vandaag met de uilenpons gespeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze techniek is erg leuk en gemakkelijk. Heerlijk wat kliederen...De uilenpons blijft ook leuk om mee te werken, zoveel mogelijkheden!

      Verwijderen

Een reactie posten