Trots...

Hoi allemaal!

Deze kaart maakte ik voor mijn schoonmoeder omdat we trots waren op iets dat ze had bereikt. Natuurlijk hoort er een mooie kaart bij.
Naast Gorgeous Grunge, is er nu nog een mooie stempelset om achtergronden te maken en accenten aan te brengen, namelijk: Timeless Textures.

















Als basis een Early Espresso kaart, met een laag Mint Macaron en daarop Sahara Sand. Ik heb de volgende kleuren inkt gebruikt: Crumb Cake, Mint Macaron en Lost Lagoon. De letters heb ik uitgestanst met de Big Shot en de Little Letters Thinlits Dies. Heerlijk om mee te werken, zo maak je namelijk elk woord wat je wil ;).
De grote vlinder heb ik uit Vellum gestanst met de Butterfly Thinlits en de kleine vlinder is uit Mint Macaron Cardstock geponst met de Elegant Butterfly Punch.
Ik ben er ondertussen achter met welke lijm je vellum het beste kan opplakken en dat is de Fine Tip Glue Pen. Een hele dunne lijmpen, waardoor je de lijm eigenlijk niet ziet onder het vellum.
Kijk maar eens naar onderstaand filmpje en dan weet je waarom ik zoveel verschillende soorten lijm gebruik!

Mocht je wat willen bestellen van deze mooie materialen, of heb je een vraag? Mail me dan!
ingridheijnenhermens@gmail.com

Creatieve groetjes,

Ingrid

Reacties

Een reactie posten