Babywipe fase 2

Eerstvolgende bestelling: 28 maart (Laatste SAB bestelling, doorgeven 27 maart voor 20.00uur)

Hoi allemaal,

Nog een keer 2 kaarten met de babywipe techniek. Deze keer met de kleuren: Pumpkin Pie, Crumb Cake en Daffodil Delight. Mijn vorige kaart met deze techniek zie je hier.







































Ik heb voor de eerste kaart de set: Sheltering Tree gebruikt. De boomstam en de tekst zijn gestempeld in Crumb Cake en het gras in Old Olive (2x eerst af gestempeld).
De basis van de kaart is Crumb Cake Cardstock met daarop Whisper White. Het witte Baker's Twine, breekt de onderkant van de kaart een beetje tussen de tekst en de boom.

Op onderstaande kaart heb ik de babywipe techniek een beetje aangepast, ik heb de druppels refill op een babydoekje gedaan, naast elkaar en daarmee een achtergrond gemaakt. Dit doe je door ermee over het papier te vegen.
Verder heb ik alleen de tekst uit de set Hello Life toegevoegd en een paar enamel dots. Leuk?







































Mocht je wat willen bestellen van deze mooie materialen, of heb je een vraag? Mail me dan!
ingridheijnenhermens@gmail.com

Creatieve groetjes,

Ingrid






Reacties