Vlinder...

Eerstvolgende bestelling: 21 maart (doorgeven voor 20 maart 20.00uur)

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart met de mooie set Watercolor Wings. Een set die ik al een hele tijd in mijn kast heb staan, maar nog veel te weinig gebruikt...Dus bij deze een simpele kaart met maar een paar kleuren.







































De basis is van Basic Gray met daarop Calypso Coral en daarop een laag Whisper White.
De stippeltjes op de achtergrond komen ook uit de set, ik heb de stippen een aantal keer onder elkaar gestempeld met Smoky Slate inkt. De vlinder heb ik met maar 1 kleur gestempeld (Calypso Coral), maar omdat het een 2-step stempel is, zie je 3 verschillende kleuren...
Hoe werkt het:
1. Beinkt je stempel, in dit geval de egale grote vlinder. Stempel 2x af op een kladpapier en dan pas op het Whisper White
2.  Beinkt je stempel, in dit geval de randen van de vlinder. Stempel 1x af op een kladpapier en dan pas op het Whisper White
3.  Beinkt je stempel, in dit geval de stippen en binnenkant van de vlinder. Stempel meteen op het Whisper White

Omdat het een Photopolymer set is, kun je goed zien waar je stempelt, dus dat is wel handig bij het 2-step stempelen. Als je klaar bent met je vlinder, dan stans je deze uit met de Big Shot en de Bold Butterfly Thinlits. Daarna heb ik het lijfje van de vlinder gestempeld met Smoky Slate.
Een kleinere vlinder uit de thinlits heb ik uit Vellum gestanst.
De stempelset en Thinlits kun je in een bundel kopen, dat scheelt toch weer 15%!

De tekst in dezelfde Calypso Coral inkt gestempeld en in de bijpassende kleur Calypso Coral Seam Binding Ribbon eromheen geknoopt. Mooi hoe alles met elkaar matcht!

Mocht je wat willen bestellen van deze mooie materialen, of heb je een vraag? Mail me dan!
ingridheijnenhermens@gmail.com

Creatieve groetjes,

Ingrid


Reacties

Een reactie posten