Eindelijk, daar is ze weer...!

Eerstvolgende bestelling: 14 maart (doorgeven voor 13 maart 20.00uur)

Hallo allemaal,

En nu beloof ik plechtig wat regelmatiger te gaan bloggen! Ik heb het een beetje verzaakt de laatste tijd, maar nu toch weer op het rechte pad ;)

Deze kaart is gemaakt met mijn twee favo incolors: Tip Top Taupe en Mint Macaron. Het Whisper White papier is een mooi glad papier waarop je prachtig met detail kan stempelen.
De stempelsets die ik heb gebruikt zijn: Everything Eleanor en You've got This. De swirl vind ik echt de mooiste stempel uit de set van Everything Eleanor. Hij is mooi als achtergrond of als basis van een kaart. De kleine bloemetjes komen uit de Itty Bitty Accents Punchpack. Een set van 3 kleine ponsjes die net dat beetje extra's geven! Hele kleine pareltjes in het midden van de bloemen en een beetje touw, maakt deze kaart af.







































Mocht je wat willen bestellen van deze mooie materialen, of heb je een vraag? Mail me dan!
ingridheijnenhermens@gmail.com

Creatieve groetjes,

Ingrid

Reacties

Een reactie posten