Boys will be Boys

Hoi allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt met een set die ik nog niet eerder had gebruikt (schaam ;)).
Hij staat al een hele tijd in mijn kast, maar nog nooit in mijn handen gehad, dat werd dus tijd. Ik heb er nu één kaart mee gemaakt, maar de set ligt nog wel op mijn tafel om weer mee aan de slag te gaan.
Deze kaart gaat van het weekend naar een jongetje dat 1 jaar werd. We reizen daarvoor af naar België.


Als basis het vertrouwde Whisper White, waarop ik ook de robot uit de set Boys will be Boys en de tekst heb gestempeld. Als je ooit hebt gestempeld op Whisper White wil je echt geen ander wit papier meer!!! Geloof mij!
De letter stempels komen uit het Back to Basics Alphabet. De kleur die je ziet is de In Color Lost Lagoon...En ja, helaas gaat deze per juni verdwijnen uit de collectie, dus wil je nog wat inslaan? Wacht niet te lang, deze kleuren raken snel uitverkocht!... Dit geldt overigens ook voor de kleuren: Mossy Meadow, Hello Honey, Blackberry Bliss en Tangelo Twist.

De spetters heb ik gemaakt met de Aqua Painters van Stampin' Up! Leuk om mee in te kleuren, maar ook zeker om wat accenten aan te brengen op je kaart. Het dessinpapier komt uit de Going Places Designer Series Paper Stack. Een stoer kaartje!

Mocht je iets bij me willen bestellen? Laat het me dan weten, de volgende bestelling is op 11 april.
Baal jij ook zo dat de Sale-a-Bration voorbij is? Doe dan mee met mijn After SAB Party volgende week woensdag! En ga naar huis met leuke prijzen!

Tot zaterdag!

Groetjes Ingrid

Reacties