Flowering Field

Eerstvolgende bestelling: 28 maart (Laatste SAB bestelling!!!!, doorgeven voor 27 maart 20.00uur)

Hallo allemaal,

Vandaag op de valreep nog een ode aan een Sale-a-Bration cadeautje wat je mag uitkiezen bij een bestelling van € 60,00: Flowering Fields. Uit te kiezen tot 31 maart!


Ik heb weer eens heerlijk zitten kleuren met de markers uit de Subtles Collectie. Mooie zachte kleuren voor deze bloemen. Ik heb dus met de markers op de stempels gekleurd, in plaats van met een inktpad. Zo kan je zelf bepalen welke kleuren je bloemen (of tekst) allemaal worden. En kleuren is ontzettend rustgevend, dus ik raad het iedereen aan!
Het lint wat je ziet is Seam Binding Ribbon en in dit geval in de kleur Wisteria Wonder. De tekst op de kaart komt uit de Hopeful Thoughts set.

Mocht je wat willen bestellen van deze mooie materialen, of heb je een vraag? Mail me dan!
ingridheijnenhermens@gmail.com

Creatieve groetjes,

Ingrid

Reacties

  1. hoi, deze heb ik zelf nog uitgekozen...was nog geen demo toen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen dus wel demo geworden?! SU-per veel plezier daarmee!

      Verwijderen

Een reactie posten